دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 2481
next    /  4 prev
تمدید مهلت ثبت‌نام در ۲ چالش نوآوری
مهلت ثبت‌نام در چالش‌های‌ نوآوری "کاهش آب‌شویی و هدررفت کود اوره در مصارف کشاورزی" و "اصلاح کود فسفاته به منظور جلوگیری از نامحلول شدن و تثبیت آن در خاک" تا ۲ شهریورماه 99 تمدید شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری نانو به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری "کاهش آب‌شویی و هدررفت کود اوره در مصارف کشاورزی" و "اصلاح کود فسفاته به منظور جلوگیری از نامحلول شدن و تثبیت آن در خاک" تا تاریخ ۲ شهریورماه سال جاری تمدید شد.

پژوهشگران، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به شرکت در چالش‌های نوآوری تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش (Ichallenge.ir) فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

چالش‌های نوآوری فوق با همکاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و آی‌چلنج طی دو مرحله برگزار خواهند شد. با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در تاریخ ۲ شهریورماه، طرح‌های دریافتی توسط کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برگزیده (اعم از فرد یا گروه) به مرحله دوم راه خواهند یافت.

برگزیدگان مرحله نخست، حدود ۳ ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش بسازند، در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن، از حمایت‌های نقدی و غیرنقدی تا سقف ۷۰ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند، شرکت‌کننده‌ای که بهترین نتیجه را در ارزیابی‌های فنی و اقتصادی به دست آورد ضمن دریافت جایزه ۳۰۰ میلیون ریالی، فرصت همکاری با شرکت‌های متقاضی این محصول را به‌منظور تجاری‌سازی فناوری خود خواهد داشت.

 فایل الحاقی
 
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0