شنبه, 15 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 220
نهمین جلسه شورای مركز رشد تخصصی واحدهای فناور خاك و آب
نهمین جلسه شورای مرکز رشد تخصصی واحدهای فناور خاک و آب در روز شنبه مورخ 23 بهمن 1400 به صورت وبیناری و حضوری در سالن جلسات مدیریت موسسه خاک و آب با حضور خانم مهندس اسمعیلی زاد رئیس مرکز رشد و اعضاء این شورا متشکل از نمایندگان موسسه تحقیقات خاک و آب، پارک علم و فناوری البرز، واحدهای اجرایی، صنایع، اقتصاد، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و بخش خصوصی برگزار شد.

 

 

 

 

نهمین جلسه شورای مركز رشد تخصصی واحدهای فناور خاك و آب

 

    نهمین جلسه شورای مرکز رشد تخصصی واحدهای فناور خاک و آب در روز شنبه مورخ 23  بهمن 1400  به صورت وبیناری و حضوری در سالن جلسات مدیریت موسسه خاک و آب با حضور خانم مهندس اسمعیلی­ زاد رئیس مرکز رشد و اعضاء این شورا متشکل از نمایندگان موسسه تحقیقات خاک و آب، پارک علم و فناوری البرز، واحدهای اجرایی، صنایع، اقتصاد، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و بخش خصوصی برگزار شد. در این جلسه ابتدا یک ایده فناورانه با عنوان"طراحی و ساخت دستگاه گوگردسوز و بررسی اثر کاربرد آب آبیاری اسیدی شده توسط این دستگاه بر ویژگی‌های شیمیایی خاک و جذب عناصر غذایی توسط گیاهانارائه و پس از گفتگو و ارائه نظر اعضای شورا، تصمیمات لازم گرفته شد.

    سپس دو آیین نامه "جذب و پذیرش" و "نظارت و ارزیابی" واحدهای فناور مرکز رشد فناوری تخصصی خاک و آب که پیش نویس آن قبلا تهیه شده بود به تصویب رسید.

    همچنین خروج موفق شرکت زیست فناور پیشتاز واریان به علت پایان مهلت استقرار در مرکز رشد و شرکت فهیم آوران سبزینه پژوه به علت تغییر محل سکونت و فعالیت هیات مدیره از ابتدای سال 1401 به تائید اعضا شورا رسید. 

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0