سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 306
بازدید مدیران پارك علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از مركز رشد موسسه تحقیقات خاك و آب
به گزارش روابط عمومی موسسه نشستی در روز یکشنبه مورخ 1400/9/7 ، با حضور جمعی از مدیران پارک علم و فناوری البرز و صندوق پژوهش و فناوری استان با آقای دکتر اسدی رحمانی رییس موسسه تحقیقات خاک و آب و سرکار خانم مهندس اسمعیلی زاد رییس مرکز رشد تخصصی واحدهای فناور خاک و آب و با حضور نماینده های واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در سالن جلسات مدیریت برگزار شد.

 

 

بازدید مدیران پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از مرکز رشد موسسه تحقیقات خاک و آب

 

   به گزارش روابط عمومی موسسه نشستی در روز یکشنبه مورخ 1400/09/07 ، با حضور جمعی از مدیران پارک علم و فناوری البرز و صندوق پژوهش و فناوری استان با آقای دکتر اسدی رحمانی رییس موسسه تحقیقات خاک و آب و سرکار خانم مهندس اسمعیلی زاد رییس مرکز رشد تخصصی واحدهای فناور خاک و آب و با حضور نماینده های واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در سالن جلسات مدیریت برگزار شد.

   در این جلسه آقای دکتر اسدی رحمانی توضیحاتی را درباره موسسه و فعالیت های ذیل آن و نحوه راه اندازی مرکز رشد ارائه کردند. دکتر بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز به شرح ساختار پارک و نحوه ارایه خدمات به مراکز رشد و سایر واحدهای فناوری و چگونگی حمایت های مادی و معنوی پرداختند و در ادامه نیز مهندس خوش آرای مدیر اداره بازاریابی، پروژه یابی و تجاری سازی و مهندس سادات رسول مدیر مرکز رشد پارک توضیحات تکمیلی را ارائه کردند. همچنین دکتر باباخان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز نیز ضمن معرفی صندوق، به شرح انواع تسهیلاتی که برای پژوهش و فناوری در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد و به نحوه همکاری با موسسه های تحقیقاتی پرداخته و برای برگزاری جلسات توجیهی در خصوص بهره برداری همکاران موسسه از تسهیلات صندوق اعلام آمادگی کردند.

   در ادامه نیز پس از طرح سئوالات و موانع کاری توسط واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، بازدید از واحدهای فناور و فعالیت های آن ها، توسط مدیران در محل مرکز رشد خاک و آب موسسه صورت گرفت.

 

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0