جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 770
برنامه «رویش» با حضور دكتر هادی اسدی رحمانی رییس مؤسسه تحقیقات خاك و آب روی آنتن شبكه هفت سیما می رود
برنامه «رویش» از شبکه آموزش سیما چهارشنبه 26 شهریور ماه 99 میزبان دکتر هادی اسدی رحمانی رییس موسسه تحقیقات خاک و آب و دکتر منوچهر گرجی رییس انجمن علوم خاک ایران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب، برنامه «رویش» چهارشنبه 26 شهریور ماه 1399 میزبان دکتر هادی اسدی رحمانی رییس موسسه تحقیقات خاک و آب و دکتر منوچهر گرجی رییس انجمن علوم خاک ایران خواهد بود. در این برنامه در رابطه با قانون حفاظت از خاک چالش ها و راهکارهای پیش رو گفتگو خواهد شد. همچنین آقای دکتر جهانبخش میرزاوند مدیرکل دفتر امور خاک وزارت جهاد کشاورزی میهمان تلفنی این برنامه خواهد بود.
برنامه «رویش» با محوریت مهارت در زمینه کشاورزی، باغداری، دامپروری، شیلات، مراتع و جنگل ها و ... به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین و با اجرای فرشید فهیم هر روز ساعت 19:10 از شبکه هفت سیما پخش می شود.
لازم به یادآوری است که برنامه «رویش» در راستای بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی در فعالیت‌های آموزشی- ترویجی در بخش کشاورزی و افزایش دانش و آگاهی کشاورزان و تولیدکنندگان و بهره‌برداران برای نیل به بهره‌وری بالا و ایجاد جهش تولید، ستاد ملی رسانه وزارت جهاد کشاورزی پس از تشکیل با پی گیری‌های مجدانه و همراهی و یاری مقام عالی وزارت و سایر مدیران ارشد وزارت متبوع، توانست نسبت به ایجاد کانال کشاورزی در شبکه آموزش با پوشش جغرافیایی 97/3 درصدی اقدام نماید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0