سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۳/۰۸/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 1362
برگزاری جشنواره منطقه­ای كوهساران توسط بنیاد ملی نخبگان استان البرز

بسمه تعالی

اطلاعیه:


بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد جشنواره منطقه­ای اختراعات کوهساران را در دو بخش داوری و تجاری سازی اختراعات ویژه استان البرز و استان­های شمالی کشور در 27 لغایت 30 آبان ماه 1393 به میزبانی استان گیلان برگزار نماید.

مخترعانی که گواهی ثبت اختراعات آنها مربوط به سال 1388 و بعد از آن است می­توانند در بخش داوری اختراعات شرکت نمایند. بخش تجاری‌سازی مخصوص اختراعات تجاری‌سازی مخترعان سطح 3 بنیاد و شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری است.

ثبت نام برای حضور در این جشنواره تا 10 آبان ماه سال جاری ادامه دارد. مخترعان می­توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد نخبگان استان البرز به نشانی alborz.bmn.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پس از برگزیده شدن اختراع در جشنواره، جایزه نقدی از 7 تا 15 میلیون ریال به مخترعان و تسهیلات مالی تا سقف 50 میلیون ریال برای استقرار در پارک علم و فنّاوری و تأسیس شرکتی نوپا مرتبط با اختراع برگزیده به نهادهای توانمندساز تخصیص می­یاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره تماس 5-33555063-026 داخلی 5 کارشناس اختراعات و تجاری سازی بنیاد نخبگان استان البرز تماس حاصل فرمایید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0