شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 466
برگزاری جشن انقلاب در مؤسسه تحقیقات خاك و آب

همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، به همت شورای فرهنگی- رفاهی و پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) و مراسم جشن چهل و یک سالگی انقلاب و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات خاک و آب، این مراسم با حضور جناب سرهنگ اعظمی فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، جناب سرهنگ خوبی سرشت فرماندهی حوزه حضرت ثامن الائمه البرز، جناب آقای غلامی جانشین فرماندهی حوزه حضرت ثامن الائمه، دکتر هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب، معاونین، اعضای هیأت علمی کارشناسان و کارکنان موسسه در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای دکتر اسدی رحمانی رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب ضمن تبریک این ایام و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین یادآوری سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه سردار شهید سپهبد سلیمانی در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، به معرفی موسسه و مهمترین دستاوردهای موسسه در یک سال اخیر پرداخت.

در ادامه جناب سرهنگ اعظمی فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان البرز، با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت و ایام شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی ضمن اشاره به ویژگی‌های برجسته‌ سپهبد سلیمانی درخصوص مدیران جهادی و ولایی مطالبی را ایراد فرمودند.

برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، فضاسازی و محوطه اداری حضور در مرقد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این ایام بود.


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0