جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 1117
جلسه رئیس مؤسسه تحقیقات خاك و آب با فرماندهی و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع)

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات خاک و آب آقای دکتر هادی اسدی رحمانی رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب با فرماندهی پایگاه قمر بنی هاشم (ع) و اعضای شورای این پایگاه روز چهارشنبه 1398/3/29 دیدار و گفتگو داشتند.

در این جلسه ابتدا آقای کریمیون فرمانده پایگاه قمر بنی هاشم (ع) به معرفی اعضای شورای پایگاه و اهم فعالیت های این پایگاه در سال گذشته پرداخت و در ادامه ضمن بیان مسائل و مشکلات، پیشنهادات و خواسته های اعضای شورا را مطرح نمودند.

آقای دکتر هادی اسدی رحمانی رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب ضمن استقبال از برگزاری جلسه با اعضای شورای پایگاه قمر بنی هاشم، انتظارات و خواسته های خود را از پایگاه مقاومت بسیج مطرح نمودند. ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی افزود: در خیلی از مناطق کشور توسعه یافتگی و امکانات کمتر است و دولت (وزارت جهاد کشاورزی) برای اینکه کشاورزی در روستاها رونق یابد اقداماتی از جمله طرح آبرسانی دشت سیستان در سطح 46 هزار هکتار از اراضی دشت سیستان و به منظور افزایش بهره وری آب و تأمین آب مطمئن برای رونق کشاورزی در دست اجرا دارد، بسیج با داشتن نیروهای متخصص و توانمند باید چنین دیدگاه هایی داشته باشد و باید به سمتی حرکت کنیم که بسیج توانمند و اثربخشی داشته باشیم.


      

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0