شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 634
بازدید رییس موسسه تحقیقات خاك و آب از بخش تحقیقات خاك و آب استان گلستان

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب دکتر کامبیز بازرگان رییس موسسه تحقیقات خاک و آب به همراه دکتر هادی اسدی رحمانی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه و دکتر کریم شهبازی رییس بخش آزمایشگاه ها در راستای سفرهای استانی و آشنایی با مسائل و مشکلات بخش های تحقیقات خاک و آب استان ها روز چهارشنبه 26 شهریور 1396 به استان گلستان سفر کردند.

رییس موسسه تحقیقات خاک وآب در این سفر یک روزه طی نشست صمیمی با همکاران بخش تحقیقات خاک و آب این استان ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات همکاران، از قسمت های مختلف بخش نیز بازدید به عمل آوردند. در این نشست خانم مهندس غزائیان رییس این بخش خاک و آب گزارش کاملی از طرح ها و پروژه های در دست اجرا ارائه نمودند. در این جلسه دکتر بازرگان موافقت نمودند اعتبار لازم برای تعمیرات و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی این بخش تامین گردد و آموزش کارشناسان آزمایشگاه در ستاد موسسه در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه دکتر بازرگان و هیئت همراه با رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان دیدار و گفتگو داشتند.

در ادامه بازدید دکتر کامبیز بازرگان و هیئت همراه با همراهی دکتر ابوافضل فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال­ یافته و مهندس مریم غزائیان رییس بخش تحقیقات خاک و آب این مرکز از مزارع تحقیقاتی و دستاوردهای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بویژه از پروژه ­های تحقیقاتی سویا در ایستگاه تحقیقاتی عراقی محله (گرگان) بازدید به عمل آوردند.

   



کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0