جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 627
ششمین جلسه كمیته علمی فنی بخش تحقیقات شیمی، حاصلخیزی خاك و تغذیه گیاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب ششمین جلسه کمیته فنی بخش تحقیقات شیمی، حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه با حضور اعضاء هیئت علمی و محققان بخش 20 تیر 1396 با موضوع دفاع از گزارش نهایی، اطلاع رسانی و تنظیم برنامه گردهمایی طرح کلان مدیریت خاک و آب کشاورزی حفاظتی و دوره آموزشی کارشناسان ترویج برگزار شد.  

در جلسه مذکور گزارش نهایی پروژه با عنوان «شناخت ناهنجاریهای تغذیه ای و تعیین حد مطلوب غلظت عناصر غذایی در باغ های پسته قزوین» توسط آقای دکتر مهرزاد مستشاری مجری پروژه ارائه و پس از بحث و ارائه نقطه نظرات مورد تصویب قرار گرفت. همچنین در ادامه جلسه برنامه زمان بندی و مراحل اجرایی کارگاه و همچنین کلیات مراحل اجرایی کارگاه "طرح کلان مدیریت آب و خاک در کشاورزی حفاظتی" مربوط به برنامه شناخت و مدیریت کربن آلی خاک که در تاریخ های 24 و 25 تیر ماه در ستاد موسسه برگزار خواهد شد مطرح گردید و به تایید نهایی رسید. 

برنامه زمان بندی و مراحل اجرایی کارگاه آموزشی مدیریت تلفیقی حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه (ویژه آموزش کارشناسان مروج حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه) که مقرر است در تاریخ 2 الی 4 مردادماه 1396 در مرکز آموزش امام خمینی(ره) استان البرز برگزار شود، از دیگر موضوعات مطروحه شده در این جلسه بود که پس از طرح و تبادل نظر پیرامون موضوع و مراحل اجرای کارگاه مورد نظر پس از اصلاحاتی در زمینه زمانبندی ارائه دروس مصوب گردید.

در خصوص هماهنگی بیشتر اعضای هیئت علمی بخش در ارائه مطلب برای کارگاه های آموزشی و نزدیک تر شدن نقطه نظرات تخصصی همکاران به یکدیگر پیشنهاد گردید که دوره هایی مستمر درون بخشی، بین همکاران برگزار گردد. این ضرورت توسط آقای دکتر غیبی مطرح و مورد استقبال سایر اعضا قرار گرفت.


    


ایجاد شده توسط بخش خدمات فنی و تحقیقاتی



کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0