شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 404
next    /  6 prev
تقدیر سفارت جمهوری اسلامی افغانستان از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج كشاورزی
در پی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در کشور افغانستان با محوریت بخش کشاورزی تعداد سه عنوان کتاب سازمان فائو که توسط محققین موسسه تحقیقات خاک و آب به فارسی ترجمه و به چاپ رسید در نمایشگاه مذکور عرضه شد. لذا به پاس این همکاری سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اهدا لوح قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت در پی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در کشور افغانستان با محوریت بخش کشاورزی در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در شهر کابل و حمایت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از نمایشگاه مذکور، تعداد سه عنوان کتاب سازمان فائو تحت عناوین: "راهنمای دستورالعمل داوطلبانه برای مدیریت پایدار خاك"، "آلودگی خاك واقعیتی پنهان" و "کمپوست برای كشاورزان تجاربی از آمریكای لاتین" که توسط محققین موسسه تحقیقات خاک و آب به فارسی ترجمه و به چاپ رسید از طریق سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برای استفاده در بخش کشاورزی کشور افغانستان در نمایشگاه مذکور عرضه شد. لذا به پاس این همکاری سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اهداء لوح قدردانی نمود.
شایان ذکر است علاوه بر آن و در راستای ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی، سی نسخه از هر کدام از کتاب های یاد شده از طریق دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برای استفاده در وزارت کشاورزی کشور تاجیکستان، تحویل سفارت این کشور در تهران شد.


 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0