پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 706
برگزاری دوره آموزشی روش های استاندارد سنجش نیترات
دوره آموزشی روش های استاندارد سنجش نیترات در محصولات کشاورزی روز چهارشنبه 13 مردادماه در سطح ملی برای کارشناسان آزمایشگاه های مراکز کل کشور به صورت وبینار برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

     به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب، به همت بخش آزمایشگاه های موسسه تحقیقات خاک و آب دوره آموزشی روش های استاندارد سنجش نیترات در محصولات کشاورزی روز چهارشنبه 13 مردادماه در سطح ملی برای کارشناسان آزمایشگاه های مراکز کل کشور به صورت وبینار برگزار شد.
     در این جلسه آقای دکتر شهبازی رئیس بخش آزمایشگاه های موسسه ضمن عرض خیر مقدم هدف از برگزاری این دوره آموزشی را در راستای توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارشناسان آزمایشگاه برای پیاده سازی روش های استاندارد سنجش نیترات و کنترل کیفیت و تضمین کیفیت عنوان کرد. در ادامه آقای مهندس بهشتی و آقای دکتر مارزی به آموزش های لازم در خصوص روش های استاندارد سنجش نیترات پرداختند. 
     همچنین در این دوره خانم دکتر هاشمی نسب از اعضائ هیئت علمی بخش آزمایشگاه ها به تشریح چگونگی کنترل و تضمین کیفیت نتایج آزمون پرداختند و سرانجام تعدادی کلیپ آموزشی از مراحل انجام آزمون نیترات (از آماده سازی نمونه تا مرحله آنالیز) که توسط بخش آزمایشگاه ها تهیه شده بود و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

   

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0