چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 625
فرمانده سپاه البرز: بسیج به الگویی برای همه آزادی‌خواهان دنیا تبدیل شده است.
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار علیرضا حیدرنیا در رزمایش مقتدرانه گروه‌های جهادی بسیج استان البرز با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است، آن پیر فرزانه و سفر کرده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که در راستای دفاع و صیانت از این مرز و بوم فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را صادر فرمودند.

 

فرمانده سپاه البرز: بسیج به الگویی برای همه آزادی‌خواهان دنیا تبدیل شده است.

 

 

   به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار علیرضا حیدرنیا در رزمایش مقتدرانه گروه‌های جهادی بسیج استان البرز با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است، آن پیر فرزانه و سفر کرده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که در راستای دفاع و صیانت از این مرز و بوم فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را صادر فرمودند.

   فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز با بیان اینکه "پیش‌بینی ما این بود که  بسیج  برای دفاع مسلحانه، مقابله با متجاوز خارجی، دفاع از تمامیت ارضی و یا سرکوبی گروه‌های معاند تشکیل شده است"، اضافه کرد: بعد از اتمام جنگ 8 ساله میان ایران و عراق، بسیج مقتدرانه در صحنه‌های دیگر وارد شد و نقش‌آفرینی کرد.

   سردار حیدرنیا با اشاره به نقش مهم بسیج در کمک‌رسانی به مردم بعد از وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله گفت: نیروهای بسیج در عرصه مقابله با بیماری کرونا هم به‌خوبی وارد عرصه شدند و به مردم خدمت کردند.

   وی با یادآوری اینکه بسیج یک روز مقابل جبهه کفر وارد عرضه شدند و روزی دیگر در جبهه فرهنگی و زمانی دیگر در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) وارد میدان شدند، تصریح کرد: ورود بسیج به عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، جهادی و محرومیت‌زدایی، دفاع، امداد و نجات نشان از آن دارد که بسیج به میدان عمل وارد شده و رشد و تعالی آن در میدان است.

   فرمانده سپاه استان البرز با اعلام اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف برای کمک به مردم و ولی‌نعمتان انقلاب وارد عرصه شده و این حضور از افتخارات بسیج است، ادامه داد: بسیج یک فرهنگ و تفکر، یک جریان و رودخانه‌ای درخشان است که با سرعت به‌ سمت اهداف متعالی انقلاب در حال حرکت است.

   وی ادامه داد: بسیج فرهنگی است که در آن بن‌بست راه ندارد و فرهنگی است که هر گره بازنشدنی را گشوده است و هر زمان به حضور بسیج نیاز بوده است، مخلصانه و در راه خدا وارد این عرصه شده است.

   سردار حیدرنیا با تصریح به اینکه بسیج بی‌شک یک مدل منحصر به فرد از تشکل‌های مردمی در جهان است که همه کشورهای دنیا آرزوی داشتن چنین تشکلی را دارند، ادامه داد: به‌واسطه اینکه بسیج بر اساس فرهنگی متعالی و آمیخته در انقلاب، اسلام و دین ماست هیچ کشوری نمی‌تواند جایگزینی مانند بسیج داشته است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0