پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 302
دومین نشست اعضای كمیته اجرایی هفدهمین كنگره علوم خاك ایران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه برگزار شد
دومین نشست کمیته اجرایی "هفدهمین کنگره علوم خاک ایران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه" روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 در سالن مروج موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. 

دومین نشست کمیته اجرایی "هفدهمین کنگره علوم خاک ایران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه" با حضور دکتر بلالی دبیر کنگره، دکتر غفاری نژاد مسئول دبیرخانه و اعضای کارگروه های ستاد اجرایی کنگره روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 در سالن مروج موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب، در این نشست دکتر محمدرضا بلالی نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه مجازی، پویش ‌ها و مراسم اختتامیه همایش را تشریح کرد و گفت : در این کنگره هفت پانل اصلی خواهیم داشت که بنا به مقاله ‌های ارسالی و آثار برگزیده تعداد نشست‌ های تخصصی مشخص خواهد شد. 
دکتر بلالی افزود: هفدهمین کنگره علوم خاک ایران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه در روزهای دوم تا چهارم شهریورماه سال جاری به همت موسسه تحقیقات خاک و آب، انجمن علوم خاک ایران و با مشارکت موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به صورت مجازی برگزار خواهد شد که روز اول علاوه بر مراسم افتتاحیه چند نشست تخصصی برگزار می‌شود و در روزهای دوم و سوم برگزاری این کنگره، بخش‌ های بسیار متنوعی از نشست‌ ها، کارگاه ها و جشنواره و نمایشگاه مجازی برگزار خواهد شد. 
در بخش دیگری از این جلسه مشترک، رؤسای کارگروه های ستاد اجرایی برگزاری کنگره به بیان پیشنهادها و نقطه نظرات خود پرداختند و علاوه بر ارائه گزارش مختصری از فعالیت ‌هایی که تاکنون انجام شده است، انتظارات و شیوه ادامه کار را مطرح کردند. 
در پایان مقرر شد، علاوه بر تهیه محتواهایی که برای ساخت کلیپ ‌ها و تیزرها مورد استفاده قرار خواهد گرفت، هماهنگی ‌های لازم با بخش‌های خصوصی که در کنگره و همایش شرکت می‌کنند انجام شود و سایر پیشنهادهایی که مطرح شد پیگیری و عملیاتی شود. 
گفتنی است در حاشیه هفدهمین کنگره علوم خاک ايران و چهارمین همایش ملی مدیریت آب در مزرعه جشنواره ‌ای با چهار پویش دانشجویی، دانش‌آموزی، تجربیات آموزشی و ترویجی و دانش بومی و هنری برگزار خواهد شد. 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0