جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 1062
next    /  6 prev
بازدید رییس موسسه تحقیقات خاك و آب از مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی همدان
آقای دکتر هادی اسدی رحمانی رییس موسسه و آقای دکتر کریم شهبازی رییس بخش آزمایشگاه ها روز سه شنبه 14 مرداد 99 از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی همدان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب آقای دکتر هادی اسدی رحمانی رییس موسسه و آقای دکتر کریم شهبازی رییس بخش آزمایشگاه ها به منظور بررسی مسائل و پژوهش های خاک و آب و عملکرد آزمایشگاه های مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی همدان روز سه شنبه 14 مرداد 1399 از این مرکز بازدید به عمل آوردند.


رییس موسسه تحقیقات خاک و آب ضمن دیدار و گفتگو با آقای دکتر اسدیان رییس مرکز از آزمایشگاه خاک و آب مرکز بازدید نمودند. 
در ادامه آقای دکتر اسدیان رئیس مرکز توضیحاتی در مورد اقدامات صورت گرفته جهت بازسازی و ارتقای فضای فیزیکی آزمایشگاه خاک و آب دادند.
آقای دکتر اسدیان گفت:در نتیجه تلاش های انجام شده اخیراً موفق به دریافت آزمایشگاه همکار محیط زیست استان شده و بعلاوه جزوه شبکه راهبردی آزمایشگاه های کشور هم قرار گرفته است.
در ادامه بازدید آقای دکتر اسدی رحمانی و آقای دکتر شهبازی طی نشستی با حضور دکتر اسدیان، معاون پژوهشی مرکز و همچنین کلیه محققین و کارشناسان خاک و آب مرکز تحقیقات به بررسی اقدامات صورت گرفته و همچنین مسائل مرتبط با پروژه ها تحقیقاتی و کارشناسان پرداختند.
در این نشست ابتدا خانم دکتر ختار گزارش کاملی در ارتباط با روند اجرای پروژه ها، بازسازی و ارتقاء آزمایشگاه، ارتباط مستقیم با کشاورزان و انتقال دانش و تجربه محققان به آن ها و همچنین مسائل و مشکلات موجود را ارائه دادند.
در ادامه آقای دکتر اسدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت مرکز و همچنین کارشناسان خاک و آب که باعث تغییرات کاملا ملموس گردیده به تبین راهبردهای موسسه، نحوه ارتباط سیستمی موسسه و بخش های خاک و آب، و بررسی برخی از مشکلات موجود پرداختند. 
رییس موسسه تحقیقات خاک و آب گفت: یکی از دلایل این مشکلات، حذف بخش خاک و آب در برخی از استان های مهم از نظر کشاورزی مانند همدان می باشد. آقای دکتر اسدی رحمانی افزود: موسسه در تلاش است با احیاء مجدد این بخش ها قسمتی از این مشکلات را رفع نماید. ایشان با توجه پتانسیل بالای محققان این مرکز و همچنین امکانات فراهم شده خواستار ارتباط بشتر محققان مرکز با موسسه تحقیقات خاک و آب و نقش آفرینی موثرتر در پروژه ملی گردیدند. در پایان مقرر گردید موسسه تحقیقات خاک و آب با همکاری نزدیک با مرکز تحقیقات همدان نسبت به رفع مشکلات بیان شده اقدام نمایند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0