پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 437
سفر دو روزه رئیس مؤسسه تحقیقات خاك و آب به استان های آذربایجان شرقی و غربی

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب، آقای دکتر هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب روزهای سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 تیرماه 1398 به استان های آذربایجان شرقی و غربی سفر داشتند. رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب در اولین روز سفر کاری خود به استان آذربایجان شرقی ضمن شرکت در جلسه کمیته کود استان و ارائه رهنمودهای لازم برای اعضاء کمیته مذکور با آقای مهندس فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز دیدار و گفتگو داشتند. ایشان در ادامه سفر طی نشست صمیمانه با آقای دکتر احمد بایبوردی رئیس بخش خاک و آب، اعضاء هیئت علمی و کارکنان بخش از آزمایشگاه و امکانات بخش بازدید به عمل آوردند. دکتر هادی اسدی رحمانی همچنین با آقای دکتر منیری فر رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز دیدار و گفتگو داشتند.

رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب در روز دوم سفر کاری خود به استان آذربایجان غربی، از بخش خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع استان بازدید و ضمن دیدار با دکتر مجیدی رئیس بخش، اعضاء هیئت علمی و همکاران بخش مربوطه با مسائل و مشکلات بخش از نزدیک آشنا شدند.

رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب همچنین در ادامه سفر با آقای مهندس جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران مربوطه طی نشست مشترک دیدار و گفتگو داشتند. تهیه نقشه های حاصلخیزی خاک در حوضه دریاچه ارومیه و ارائه بسته های مدیریتی پایدار خاک از مهمترین موضوعات مطروحه در جلسه مذکور بود.

دکتر اسدی رحمانی در جلسه دیگری با حضور مسئولین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی،‌ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر حسینی معاون اقتصادی استاندار، دکتر کبیری نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان و عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شرکت نمودند. در این جلسه ظرفیت های مرکز تحقیقات در توسعه کشاورزی استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.


 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0