پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 813
برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در مؤسسه تحقیقات خاك و آب

به همت شورای فرهنگی - رفاهی و با همکاری واحدهای مختلف موسسه تحقیقات خاک و آب مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میراحمدی امام جمعه محمدشهر، مهندس حیدری رییس بانک کشاورزی شعبه مشکین دشت، جناب سرهنگ رحیمی فرمانده نیروی انتظامی مشکین دشت، دکتر هادی اسدی رحمانی رییس موسسه، مدیران، اعضاء هیئت علمی، کارشناسان و کارکنان موسسه تحقیقات خاک و آب روز سه شنبه 16 بهمن 1397 در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب در ابتدای این مراسم آقای دکتر اسدی رحمانی رییس موسسه ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ایام الله دهه فجر به حاضرین، به معرفی موسسه تحقیقات خاک و آب پرداخت. ایشان با اشاره به اهمیت و جایگاه وزارت جهاد کشاورزی در تأمین غذای مردم افزود: در سال 1375 مجموع تولیدات کشاورزی ما در حدود 26 میلیون تن بوده است و این آمار در سال 1396 به حدود 126 میلیون تن افزایش داشته است. رییس موسسه تحقیقات خاک و آب بیان داشت: این آمار نشان دهنده تلاش مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در این دوره چهل ساله است، کشور ما سال های طولانی وارد کننده گندم بوده است و گندم هم یک محصول استراتژیک است و بسیاری از کشورهای دنیا با همین اهرم می توانند فشارهای زیادی به کشورهای دیگر بیاورند. رییس موسسه تحقیقات خاک و آب تصریح کرد: الحمدالله کشور عزیز ما ایران بیش از چهار سال است که در تولید گندم خودکفا شده است و این خودکفایی تثبیت شده است و در این تلاش چهل ساله نقش مؤسسات تحقیقاتی و نقش پژوهش هم غیر قابل انکار است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میراحمدی امام جمعه محمدشهر با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به نامگذاری این ایام به فجر فاطمی اشاره داشت.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: "ما انشاالله جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با همه فتنه های که دشمنان داشته اند برپا خواهیم کرد" به اهمیت و تقدس عدد چهل در دین اسلام و روایات پرداخت و سن چهل سالگی را سن کمال برای انسان و انقلاب برشمرد.

در ادامه مراسم از سرکار خانم مهندس میترا افشاری، سرکار خانم راحله اسدی، سرکار خانم افسانه عبدالملکی، سرکار خانم سرور نصرآبادی و آقایان علی اکبر طاهری، غلامرضا دره زرشکی، داریوش ایروانی و محمدکرم علی حسینی که در طول سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر به عمل آمد.


            


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0