پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 992
برگزاری مراسم تودیع و معارفه در موسسه تحقیقات خاك و آب

طی حکمی از سوی دکتر هادی اسدی رحمانی رییس موسسه تحقیقات خاک و آب آقای مهندس سید محمدرضا حسینی به سمت رییس حراست موسسه تعیین و از خدمات آقای مهندس پویا نجفی قدردانی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب در آیین مراسم تودیع و معارفه و با حضور آقای مهندس عمادی مشاور معاون وزیر و مدیر حراست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، آقای دکتر هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب، دکتر مهرزاد محصص مستشاری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و برخی از رؤسای بخش های تحقیقاتی در روز یکشنبه 23 دی 1397 آقای مهندس سید محمدرضا حسینی به سمت رییس حراست موسسه معرفی شد.

آقای دکتر اسدی رحمانی در ابتدای مراسم با اشاره به سوابق خوب و درخشان آقای مهندس حسینی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین اظهار امیدواری کرد که انشاالله به کمک ایشان و با حمایت آقای عمادی فعالیت های خوبی انجام شود و برای آقای مهندس نجفی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد. همچنین در ادامه آقای عمادی با اشاره به سوابق همکاری آقای مهندس نجفی با ایشان مجموعه حراست را به عنوان بازوی کمکی برای مجموعه اعلام کرد و اشاره داشت که حراست با دید و نگاه باز و ملی می تواند اثربخش و مفید باشد. به عنوان مثال در بحث پایش کود که اثرات مثبت و سازنده ایی در بخش کشاورزی دارد؛ حراست بخوبی می تواند جایگاه موسسه را معرفی نماید.

حراست مجموعه باید واقعیت ها را بشناساند و این مستلزم این است که خود به شناخت کاملی از مجموعه برسد، حراست به دنبال دست گیری و ایجاد امنیت شغلی است و اصل بر پیشگیری است.


      

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0