شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 729
برگزاری نشست مشترك فرمانده حوزه 2291 حضرت ثامن الائمه با فرماندهان تابعه به میزبانی موسسه تحقیقات خاك و آب

جلسه ماهیانه فرماندهی حوزه 2291 حضرت ثامن الائمه استان البرز با فرماندهان تابعه حوزه با حضور دکتر هادی اسدی رحمانی رئیس مؤسسه، جناب سرهنگ آقانقی فرماندهی حوزه، حجت الاسلام و المسلمین شجاعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در مؤسسه علوم دامی کشور و فرماندهان بسیج پایگاه های وابسته به حوزه 2291 حضرت ثامن الائمه روز سه شنبه 1397/10/18 به میزبانی مؤسسه تحقیقات خاک و آب در سالن جلسات این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تحقیقات خاک و آب به نقل از آقای محمدحسین کریمیون فرمانده بسیج پایگاه قمر بنی هاشم (ع) مستقر در مؤسسه تحقیقات خاک و آب با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر در خصوص جزئیات اجرای این مراسم باشکوه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای دکتر هادی اسدی رحمانی رییس موسسه تحقیقات خاک و آب ضمن خوشامدگویی به حاضرین به معرفی و بیان اهم دستاوردهای موسسه در چهل سال اخیر پرداخت. همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شجاعی ضمن برشمردن فضائل و مناقب حضرت فاطمه (س) به مناسبت تقارن دهه ایام الله فجر و ایام فاطمیه به اهمیت توجه به مراسم دهه فجر امسال پرداخت. در پایان جناب سرهنگ آقانقی ضمن تشکر از میزبانی خوب موسسه تحقیقات خاک و آب به تشریح برنامه های این حوزه در ایام الله دهه فجر پرداخت.


        

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0