پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 464
با حكم معاون وزیر جهاد كشاورزی رییس موسسه تحقیقات خاك و آب منصوب شد

با حکم دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی آقای "دکتر هادی اسدی رحمانی" به سمت "ریاست موسسه تحقیقات خاک و آب" منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب در این حکم انجام تحقیقات کاربردی در زمینه بهره برداری از منابع خاک، مدیریت مصرف آب در مزرعه، گسترش نظام نوین تغذیه، سامان دهی ثبت و کنترل مواد کودی، ترویج و انتقال یافته و ارتباط با مراکز تحقیقاتی بین المللی و دانشگاه ها مورد تأکید قرار گرفته است.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر هادی اسدی رحمانی

با سلام

به استناد تبصره 1 ماده 2 آیین نامه سازمان دهی و تشکیلات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و نظر به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت رییس مؤسسه تحقیقات خاک و آب منصوب می شوید.

شناسایی و انجام تحقیقات کاربردی در زمینه بهره برداری پایدار از منابع خاک، مدیریت مصرف آب در مزرعه، گسترش نظام نوین تغذیه گیاهی و سامان دهی امور ثبت و کنترل کیفی مواد کودی، ترویج و انتقال یافته های تحقیقاتی، توسعه ارتباط با مراکز تحقیقاتی بین المللی، دانشگاه های کشور و بخش خصوصی از اهم رویکردهای اساسی مورد انتظار در آن مؤسسه است. امید است، با بهره گیری از توان علمی متخصصان و انجام پژوهش های کاربردی لازم، چشم انداز روشنی را برای تولید پایدار و حفظ منابع پایه خاک و آب فراهم نمایید.

توفیق جناب عالی را در رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال خواستارم.

کاظم خاوازی

معاون وزیر و رییس سازمان

 
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0