پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 1403
با حكم معاون وزیر جهاد كشاورزی دكتر كامبیز بازرگان به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان تحقیقات منصوب شد

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب طی مراسمی با حضور دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر اسکندر زند مشاور عالی سازمان، دکتر غلامحسین طهماسبی قائم مقام سازمان، دکترمحمودی معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل دفاتر ستادی دوشنبه 26 شهریور سال جاری در سالن اندیشه، دکتر کامبیز بازرگان به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی این سازمان معرفی شد و از خدمات آقای دکتر حمید کهرام تقدیر بعمل آمد.

دکتر خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان در توصیف شخصیت دکتر کهرام وی را فردی باتقوا، امین و محبوب خواند و به موفقیت های بی نظیر دوران مدیریتی ایشان اشاره داشت. وی همچنین آقای دکتر بازرگان را فردی دلسوز، مردمی و فوق العاده عمیق در انجام امور معرفی کرد. دکتر خاوازی اظهار امیدواری کرد که اهدافی در سازمان پیش بینی شده و آرزوی همه ماست که در همه بخش های سازمان دارای برنامه باشیم، بدست آقای دکتر بازرگان تحقق پیدا کند و اجرای برنامه استراتژیک را در اولویت برنامه های سازمان دانست که از دکتر بازرگان در مسئولیت جدید معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی خواست ملزومات اجرای آن فراهم شود.

دکتر بازرگان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی ضمن تقدیر از دکتر زند در ایجاد این معاونت، استقرار دیدگاه های کلان برای تعالی سازمانی مهم را از اهداف این معاونت دانست. وی تحقق اهداف و سیاست های سازمان را در معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی، سرلوحه خط مشی مدیریتی خود برشمرد و بر ضرورت توجه به سرمایه اصلی سازمان یعنی نیروی انسانی متفکر تاکید کرد. وی با قدردانی از فعالیت های دکتر کهرام در ایجاد بسترهای سازنده برای راه اندازی این معاونت ابراز امیدواری کرد برنامه های مدون درآمدزایی این معاونت در خدمت تقویت پژوهش های هدفمند، آموزش های هدفمند و ترویج کشاورزی باشد.


      




کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0