شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 817
بازدید معاونین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج كشاورزی از پروژه ساختمان جدید موسسه

آقای دکتر محمودی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر بهمنی مدیرکل برنامه و بودجه سازمان و هیئت همراه روز شنبه 22 اردیبهشت 1397 به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه ساختمان موسسه از موسسه تحقیقات خاک و آب بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب بعد از انتقال موسسه تحقیقات خاک و آب از تهران به کرج در سال 1388، جانمایی و ساخت ساختمان جدید به عنوان یک دغدغه و پروژه مهم در دستور کار قرار مدیران وقت موسسه گرفت. بر اساس بررسی های صورت گرفته و در گام اول در طراحی اولیه این پروژه به عنوان محل استقرار آزمایشگاه های موسسه در نظر گرفته شده بود، اما درآخرین برنامه ریزی صورت گرفته ساختمان جدید در فضایی بالغ بر 6000 مترمربع در سه طبقه طراحی گردیده است.

در این بازدید ابتدا آقای دکتر کامبیز بازرگان رییس موسسه تحقیقات خاک و آب به همراه دکتر اسدی رحمانی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و مدیران مالی و بودجه موسسه ضمن بازدید از بخش های مختلف موسسه اهمیت ساخت ساختمان جدید موسسه را مورد تأکید قرار دادند.

در ادامه ضمن بازدید هیئت اعزامی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از پروژه مربوطه گزارشی از روند شکل گیری و ساخت و ساز ساختمان جدید ارائه شد.

رییس موسسه تحقیقات خاک و آب با اشاره به میزان اعتبارات تملکی موسسه در سال های اخیر این میزان را برای تجهیزات آزمایشگاهی و شرایط فعلی موسسه ناکافی دانست و افزود: ساختمان جدید موسسه جزء تملک و دارایی های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به شمار می رود و انتظار بر این است که سازمان هم برای پیشرفت و تکمیل این مجموعه اهتمام ویژه ایی داشته باشد.



          




کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0