جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 924
گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در موسسه تحقیقات خاك و آب

همزمان با فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه، در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر کامبیز بازرگان رییس موسسه، مدیران و کارکنان موسسه تحقیقات خاک و آب و جمعی از همکاران بازنشسته که در سال های اخیر به افتخار بازنشستگی نائل شده اند در سالن اجتماعات موسسه مراسم گرامیداشت این ایام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب در این جلسه ابتدا آقای دکتر بازرگان با عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به همکاران با اشاره به برخی از اتفاقات تاریخ معاصر در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران از جمله قیام ستارخان و باقرخان، قیام ملی نفت، رشادت های رییسعلی دلواری در جنوب و سردار جنگل در شمال و …، تاریخ معاصر ایران را سرشار از رشادت ها و جوانمردی های این بزرگان دانست که ناشی از استبدادستیزی و استعمارستیزی مردم ایران بود و انقلاب اسلامی ایران را ماحصل تجمع همه این افکار و انگیزه های استبدادستیزی و استعمارستیزی دانست. در ادامه آقای دکتر سعید عزیزی روانشناس تربیتی و قرآن پژوه ممتاز کشوری و استاد برجسته دانشگاه از سلسله مباحث خانواده، بحث شناخت تیپ های شخصیتی در خانواده را مطرح نمودند.

در پایان مراسم از همکاران بازنشسته سال های 1395 و 1396 با اهداء لوح تقدیر به خاطر خدمات ارزنده شان طی سال های خدمت قدردانی بعمل آمد.

      
 




کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0