پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 795
next    /  2 prev
برگزاری كارگاه آموزشی در موسسه تحقیقات خاك و آب

به همت بخش آزمایشگاه های موسسه تحقیقات خاک و آب دو دوره کارگاه آموزشی از 22 لغایت 24 آبان 1396 در موسسه تحقیقات خاک و آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب کارگاه آموزشی طیف سنجی جذب اتمی در تاریخ های 22 و 24 آبان و کارگاه آموزشی ایمنی در آزمایشگاه در تاریخ 23 آبان 1396 با حضور مسئولین و کارشناسان آزمایشگاه های بخش تحقیقات خاک و آب مراکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استانها و همکاران ستادی بخش آزمایشگاه ها به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی در موسسه تحقیقات خاک وآب برگزار شد.

دکتر کریم شهبازی رییس بخش آزمایشگاه ها ضمن عرض خیر مقدم به همکاران در این باره افزود: دوره های آموزشی لازمه کار در آزمایشگاه بوده و دقت و صحت نتایج آزمایشات را به همراه دارد. ایشان با بیان اینکه تقریبا در 21 مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور از طیف سنجی اتمی استفاده می کنند و دارای دستگاه جذب اتمیک می باشند افزود: در این دوره سعی بر آن شد که به آموزش هایی بپردازیم که عمومیت بیشتری داشته باشد.

دکتر شهبازی یکی دیگر از دوره های پیش بینی شده برای این برنامه آموزشی را دوره ایمنی در آزمایشگاه عنوان کرد که توسط خانم مهندس مهناز فیض الله زاده اردبیلی معاون بخش آزمایشگاه ها و خانم دکتر کبری سادات هاشمی نسب و خانم دکتر مژگان یگانه اعضاء هیئت علمی بخش ارائه خواهد شد. رییس بخش آزمایشگاه ها ایمنی در آزمایشگاه را موضوع بسیار مهمی دانست و افزود: بیشتر از خدمات فنی آزمایشگاه، ایمنی در آزمایشگاه اهمیت دارد زیرا سلامت کسانی که در آزمایشگاه کار می کنند در درجه اول اهمیت برای ما در آزمایشگاه می باشد.



         



کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0