شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 569
بررسی راهكار ایجاد شركت دانش بنیان در مؤسسه تحقیقات خاك و آب

با عنایت به اخذ مجوز موافقت ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور خاک و آب در موسسه تحقیقات خاک و آب و لزوم توجه به این فرصت استثنائی، اولین گام ثبت شرکت با هویت مستقل می باشد. لذا به منظور بررسی راهکار ایجاد شرکت دانش بنیان در بخش های ستادی موسسه اولین جلسه با حضور دکتر کامبیز بازرگان رییس موسسه تحقیقات خاک و آب، دکتر علیرضا فلاح رییس بخش خدمات فنی و مسئول تجاری سازی و ایجاد واحدهای فناور، دکتر کامران افتخاری رییس بخش تحقیقات تشکیل، طبقه بندی و شناسایی خاک، اعضای هیئت علمی و کاشناسان بخش مذکور در تاریخ 96/4/11 در سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.     

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب دکتر افتخاری در این باره بیان داشت: فرایند تشکیل شرکت دانش بنیان در بخش تحقیقات تشکیل، طبقه بندی و شناسایی خاک در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین بر اساس تصمیمات گرفته شده مقرر گردید تا مقدمات تأسیس شرکت دانش بنیان توسط اعضای هیئت علمی شاغل و با همکاری همکاران بازنشسته و پیشکسوت مرتبط با علوم نقشه برداری خاک ها بررسی و پیگیری­ های لازم برای انجام این مهم صورت پذیرد.

در ادامه حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در زمینه تشکیل شرکت دانش بنیان اظهار داشته اند و موارد حمایت قانونی و مقررات حاکم بر نحوه تشکیل شرکت دانش بنیان در جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

    


ایجاد شده توسط بخش خدمات فنی و تحقیقاتی

 



کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0