پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 817
چهارمین نشست شورای تحقیقات مؤسسه تحقیقات خاك و آب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب چهارمین جلسه شورای تحقیقات موسسه در سال 1396 به ریاست آقای دکتر کامبیز بازرگان رییس موسسه تحقیقات خاک و آب و با حضور آقای دکتر ناصر دواتگر معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها، آقای دکتر حامد رضایی معاون برنامه­ ریزی و پشتیبانی و رؤسای بخش های تحقیقاتی در روز شنبه مورخ 3 تیرماه در سالن شورای موسسه برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر کامران افتخاری رییس بخش تحقیقات تشکیل، طبقه بندی و شناسایی خاک گزارش کاملی از اقدامات انجام شده بخش درطی سال های 1394 و 1395 و پیش­بینی عملکرد در سال 1396 و برنامه های پیش رو را ارائه نمودند.

همچنین در ادامه این جلسه پیش نویس آیین نامه تهیه شده در خصوص نحوه همکاری و ضوابط فرصت های مطالعاتی دانشجویان در موسسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه جلسه طی حکمی از سوی آقای دکتر بازرگان، آقای دکتر هوشنگ خسروی با توجه به تجارب و شایستگی به عنوان دبیر شورای تحقیقات موسسه منصوب گردیدند. همچنین با عنایت به دقت نظر، سرعت عمل و پاسخگویی به موقع در بررسی پرونده ­های ترفیع همکاران اعضای هیئت علمی از آقای رضا محمدی­ کیا دبیر کمیته ترفیع قدردانی به عمل آمد.

    


ایجاد شده توسط بخش خدمات فنی و تحقیقاتی



کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0