شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 979
بیست و پنجمین جلسه هیأت تحریریه مجله پژوهش های خاك برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب بیست و پنجمین جلسه هیات تحریریه نشریه علمی – پژوهشی خاک و اولین جلسه آن در سال جدید روز چهارشنبه 96/3/3 با حضور آقای دکتر کامبیز بازرگان رییس موسسه تحقیقات خاک و آب و مدیر مسئول نشریه، دکتر حمید سیادت سردبیر و اعضای هیأت تحریریه برگزار شد.

بررسی مقالات ارسالی از مهمترین دستور این جلسه بود. در این جلسه تعداد 15 مقاله واصله از طریق سایت مجله مورد بحث و بررسی قرار گرفت که 2 مقاله مورد تصویب نهایی قرار گرفت و 10 عنوان مقاله با تغییر عنوان و 2 مقاله نیز با انجام اصلاحات مورد پذیرش قرار گرفت و یک مقاله باقی مانده هم به داور برای داوری مجدد ارسال خواهد شد.

لازم به یادآوری است که نشریه علمی پژوهشی پژوهش های علوم خاک (علوم خاک و آب) یکی از نخستین مجله­ های پژوهشی در زمینه­ های مختلف علوم خاک می باشد که انتشار آن از سال 1364 آغاز گردید و تا پایان سال 1395 سی شماره در قالب 69 جلد از آن به چاپ رسید. این مجله به منظور افزایش آگاهی محققان و پژوهشگران علوم خاک و آب، ایجاد زمینه ارتقاء سطح دانش و پژوهش، شناخت و معرفی اندیشه ها، نوآوری ها و خلاقیت های علمی پژوهشی در سطح ملی و بین المللی ایجاد ارتباط بین مسائل مربوط به شناسایی حفاظت و بهره برداری پایدار از منابع خاک و آب در کشاورزی را منتشر می نماید.

    


ایجاد شده توسط بخش خدمات فنی و تحقیقاتی




کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0