شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 660
next    /  2 prev
دوره آموزشی "آشنایی با سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب، دوره آموزشی "آشنایی با سامانه علم سنجی اعضای هیأت علمی" یکشنبه یکم اسفندماه 1395 با حضور اعضای هیأت علمی و محققین در موسسه برگزار شد.

در این دوره آموزشی، دکتر خسروی عضو هیأت علمی موسسه، اطلاعاتی را در رابطه با ضرورت علم سنجی، شاخص های علم سنجی، پایگاه های داده استنادی و اتخاذ کدهای شاخص علم سنجی، ورود اطلاعات در سامانه علم سنجی و استفاده از این سامانه در جهت مسائل علمی و پژوهشی در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.

سامانه علم‌سنجی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در آذرماه سال ۱۳۹۵ با هدف استخراج و نمایش به‌روز شاخص‌های علم‌سنجی پژوهشگران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی، طراحی شد. در این سامانه، علاوه بر درج اطلاعات عمومی پژوهشگران سازمان شامل نام و نام خانوادگی، موسسه، مرکز، بخش تحقیقاتی، رتبه علمی، رشته و آخرین مقطع تحصیلی، پژوهشگران می‌توانند تولیدات علمی خود را براساس شاخص‌هایی مانند تعداد مقالات، تعداد کل استنادات دریافت شده، میانگین استناد به ازای هر مقاله، شاخصh-Index  وh-Index  بدون خوداستنادی نویسندگان مشاهده کنند.
 

    




ایجاد شده توسط بخش خدمات فنی و تحقیقاتی- واحد IT

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0